.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رییس کل بیمه مرکزی:
بیمه منازل مسکونی باید اجباری شود
برای اولین بار با تفاهم نامه‌ای که در دستور کار بیمه مرکزی و سازمان نظام مهندسی ساختمان قراردارد قرار است تمامی منازل مسکونی در دست ساخت به صورت اجباري بیمه آتش سوزی شوند.
بیمه منازل مسکونی باید اجباری شود

رییس کل بیمه مرکزی با بیان اینکه پیش از ۲۰تا ۳۰ درصد منازل مسکونی بیمه نیستند خواستار اجباری کردن بیمه منازل مسکونی از سوی مجلس شد.

سید محمد کریمی که در هجدهمین همایش ملی و چهارمین همایش بین المللی بیمه و توسعه سخن می‌گفت، افزود: برای اولین بار با تفاهم نامه‌ای که در دستور کار بیمه مرکزی و سازمان نظام مهندسی ساختمان قراردارد قرار است تمامی منازل مسکونی در دست ساخت، بیمه آتش سوزی به صورت اجباری شوند.

وی در ادامه، حمایت از سرمایه گذاران داخلی و همچنین ثبات در بازار ارز و تسهیل دهی بانک‌ها را زمینه مهمی برای توسعه بخشی شرکت‌های بیمه‌ای و صنعت بیمه اعلام کرد.

وی تصریح کرد: با برنامه ریزی‌ها و رویکرد جدید بیمه مرکزی شرکت‌های خارجی در ایران ‌می‌توانند فعالیت‌های بیمه‌ای داشته باشند و همچنین بیمه‌های اتکایی ‌می‌تواند در کشورهای دنیا در شرک‌های بیمه‌ای فعالیت و سهامدار باشند.

رییس کل بیمه مرکزی با اشاره به اینکه ۳۵ تا ۴۰ درصد بازار بیمه‌ای کشور در حال حاضر فعال است از عدم شناسایی ۶۰ درصد بازار بیمه خبرداد و گفت: صنعت بیمه برای رسیدن به فضای مطلوب و توسعه بیشتر باید با سرمایه گذاری‌های لازم از سوی بخش خصوصی و حمایت دولتی ۶۰ درصد بازار فعلی را شناسایی و رونق دهد‌.

وی تاکید کرد: توسعه صنعت بیمه موجب رونق یافتن کسب وکار و حل بسیاری از مشکلات از جمله بیکاری خواهد شد.

کریمی در ادامه تصریح کرد: اجرای قوانین لازم و برداشته شدن موانع موجود بر سر راه توسعه بیمه یکی از الزامات اصلی توسعه صنعت و بیمه است.

وی بار دیگر بر توسعه بیمه‌های زندگی و اعتباری براساس رویکرد جدید بیمه مرکزی تاکید کرد.

وی اظهارداشت: براین اساس بیمه مرکزی در تلاش است با فرهنگسازی و اجرای یک سری دستورالعمل‌های فرهنگی مردم را ترغیب به بیمه‌های اختیاری کند.

کریمی همچنین از برگزاری همایشی توسط بیمه مرکزی و با همکاری وزارت بهداشت و وزارت راه برای افزایش ارتقاء سطح بیمه شخص ثالث خبرداد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.